Dreamers

Dream (noun) -a series of thoughts, images and feelings that you experience when you are asleep -something you hope for and want to happen very much -a situation that does not seem real or part of normal life -a set of pleasant thoughts that make you forget about what is really happening

Tuesday, December 06, 2005

a song i took v long to find...

曲名:爱的奇迹 歌手:张杰/许慧欣

(张)对你有种感觉 说不出的喜悦
有句话想对你说 不敢开口
(许)我有ㄧ种感觉 你对我很特别
有句话想对你说 让我开口

(许)我想了 好久     爱没有形容
(张)       总没有藉口   爱不须理由
(许)让我告诉你 不再犹豫
(张)      不再犹豫

(张)说我爱你让爱出现奇迹 对我来说这是ㄧ个难题
(许)    让爱出现奇迹       我没关系
(张)什么愿意 怕你会在意
(许)什么愿意 我不会在意

(许)说我爱你让爱出现奇迹 对我来说这是我的勇气
(张)    你知道我爱你       真的爱你
(张)新的世纪 谁先说爱你 都可以
(许)新的世纪 谁先说爱你 都可以

repeat from start X1

(张)新的世纪 属于我们的 爱的奇迹
(许)新的世纪 属于我们的 爱的奇迹

0 Comments:

Post a Comment

<< Home